آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد

دانلود موزيک

باران موزيک

ويديو جديد

خوش آمد گویی
آهنگ جديد آهنگ جديدَ آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد
بنام خدایی که در این نزدیکی است...


* جام جم موزیک کوهدشت روزانه با جديدترين آهنگ ها. ويديوها . برنامه ها . بازی ها و تم های گوشی بروزرساني مي شود ... همواره نظرات خود را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد.


ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
........................دانلود فیلم های سینمایی اکشن . اجتماعی و تاریخی
انواع کلیپ های بامزه کودکانه
انواع کلیپ های ورزشی مختلف
انواع کلیپ های طنز حیوانات مختلف
انواع کلیپ های طنز مختلف
انواع کلیپ های دوربین مخفی
کلیپ های دیدنی مسابقات کشتی آزاد
انواع کلیپ های دیدنی فوتبال
انواع کلیپ های دیدنی مسابقات بوکس
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جام جم موزیک کوهدشت و آدرس jamejammusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
درباره مدیر
بازديد : بار

ضمن سلام و عرض ادب به تمام بازدیدکنندگان و مشتریان عزیز فروشگاه جام جم

 

بنده بر آن شدم تا برای خدمت رسانی بهتر و صرفه جویی در وقت شما مشتریان عزیز با راه اندازی پایگاه اینترنتی فروشگاه قدمی برای دستیابی به این هدف برداریم. در این وبلاگ لیست تمامی اجناس فروشگاه . اسم خواننده ها . برنامه ها . بازی ها و تم های تمامی مدل های گوشی را برای شما عزیزان قرار داده ام و روال بدین صورت خواهد بود که شما با دیدن اجناس مورد نظر در وبلاگ و انتخاب آهنگها.برنامه ها.بازی ها و تم های مورد نظر خود لیستی تهیه و با مراجعه به فروشگاه در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایید. همچنین سعی میشود سایر خدمات فروشگاه نیز در این وبلاگ اطلاع رسانی گردد.

 

لحظات خوشی را در این وبلاگ برایتان آرزو داریم.



نظرات شما عزیزان:

آموزش مبانی کامپیوتر
ساعت10:04---23 ارديبهشت 1394
آیا مایل هستید و دوست دارید که به محیط ویندوز سیستم خود مسلط شوید و چنانچه اشکال و ایرادی پیدا کرد خودتان بتوانید عیب انرابرطرف کنید اگه خراب شد خودوتون درستش کنید؟ و ایا میخواهید به راحتی هر چه تمام با ورد ، پاورپوینت ، اکسل و کلیه نرم افزارهای آفیس به خوبی وبه اسانی کار کنید؟ ایا دوس دارید که درباره کامپیوتر و اینترنت همیشه حرف برا گفتن داشته باشید؟ بیایید که تمام اینها را در یک پکیج آموزشی جمع آوری کرده ایم که بتوانید بسیار اسان و راحت و بدون کمک از دیگران چشم بسته انجام بدهید بطوریکه قول میدهم حتی خودتان باورتان نشود چنانچه پس از استفاده حرفایم به شما ثابت نشد هرچه گفتید جبران میکنم چون به کار خودم یقین دارم و ایمان . هدف من تنها دریافت پول ان نیست بلکه مشمول دعای خیرتان هم شوم عزیزان بزرگوار مبلغی که برای خرید این پکیج عرض میکنم هیچ است فقط مبلغ 5000تومان. این یک فرصت طلایی برای آنهایی است که میخوان از بقیه عقب نباشن و حلال مشکلات خود باشن. 5000 تومان هیچی نیست ولی اگه سیستمتون خدا ناکرده خراب بشه باید اونو ببرین بدین دست تعمیرکار که حداقل 20000تومان ازتون میگیره . در صورتی که اگه خودتون بتونین سیستمتون رو درست کنین 15000تومان سود کردین و این حداقل مزیت هست. کسانی که میخوان این پکیج رو خریداری کنن روی لینک زیر کلیک کنن. بعد از پرداخت بصورت خودکار به صفحه ای میرید که لینک دانلود براتون نشون داده شده و میتونید دانلود کنید.

لینک خرید: http://hamyartarh.tk/amuzesh/?dp_checkout=1


همراه رایانه
ساعت17:33---15 ارديبهشت 1394
سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارید.یه سر بزنید .

ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم همراه رایانه) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.

همراه رایانه

شماره کارشناسان ما: 9099070345



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : خوش آمد گویی, ,


پر بازدید ترین وب سایت امسال ایران
میلیون نفر در سال : online

خبرنامه وب سایت:






آمارگیر وبلاگ

کد اخبار